Bestellen en Bezorging

Heb je onze VrouwBalans Gummies ontdekt en wil je ze graag proberen? Goed nieuws – bestellen is eenvoudig!

Selecteer het gewenste aantal en klik op ‘Aan winkelwagen toevoegen’. Natuurlijk kun je daarna rustig verder shoppen. Je kunt je winkelwagentje altijd bekijken via het winkelwagenicoontje rechtsboven op de pagina.

Let op: producten in je winkelwagentje zijn niet automatisch gereserveerd.

Ben je klaar met shoppen? Klik dan opnieuw op het winkelwagenicoontje om je bestelling af te ronden. In het volgende scherm kun je eventueel nog het aantal aanpassen. Klik daarna op ‘Ga door naar afrekenen’. Op de check-out pagina vul je eenvoudig al je gegevens in.

⚠️ Nadat je je bestelling hebt afgerond, kan deze niet meer gewijzigd worden. Je bestelling wordt namelijk direct verwerkt zodat we het zo snel mogelijk bij je kunnen bezorgen.


Veelgestelde vragen

1. Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is bij VrouwBalans volledig gratis binnen Nederland en België.
Let op: de kosten voor een eventuele retourzending zijn voor eigen rekening.

2. Kan ik mijn bezorging volgen?
Zeker! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een Track & Trace-link. Daarmee kun je je bestelling eenvoudig volgen via onze volg je bestelling pagina.

Houd er rekening mee dat het soms even kan duren voordat de Track & Trace actief is.

3. Wat zijn de levertijden?
Onze standaard levertijd bedraagt 4 tot 14 werkdagen na verzending. We verwerken je bestelling binnen 1 à 2 werkdagen.
Goed nieuws: we zijn momenteel bezig met het overstappen naar een nieuwe vervoerder waarmee we binnenkort kunnen leveren binnen 1 werkdag!

4. Ik ben niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?
Als je niet thuis bent, wordt je pakket meestal geleverd bij een DHL ServicePoint (of Bpost in België). Je ontvangt hiervan automatisch bericht, inclusief de locatie waar je je pakket kunt ophalen.

5. Verkeerd adres ingevuld?
Controleer je verzendgegevens goed! Als je merkt dat je een fout hebt gemaakt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. In sommige gevallen kunnen we het nog aanpassen voordat het pakket verzonden is.

6. Pakket kwijt of gestolen?
Als je Track & Trace aangeeft dat het pakket is afgeleverd, maar je hebt het niet ontvangen, laat het ons dan direct weten.
Na 14 dagen kunnen we een onderzoek laten starten bij de vervoerder. We houden je tijdens dit proces uiteraard op de hoogte.


Vragen over je bestelling?

Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op via info@vrouwbalans.nl. We helpen je graag verder!